Педагогічне портфоліо вчителя. Мої досягнення. Результативність роботи

Проведено відкриті уроки

  1. 11 лютого 2012 р. 11 клас «Розв’язування задач із комбінаторики». Районний семінар.
  2. 20 квітня 2012 р. 2-6 класи. «Розв’язування рівнянь за допомогою відрізків. Наступність у викладанні математики» (Міжшкільне об’єднання вчителів математики. )
  3. 23 жовтня 2013 р. 5 клас «Розподільний закон множення» (семінар початківців спільно  з  працівниками  ВІППО. Наступність у викладанні математики)
  4. 14 березня 2014 р. 9 клас. «Арифметична прогресія. Підготовка до ДПА» (Міжшкільне об’єднання вчителів математики)
  5. 14 березня 2014 р. 5 клас. Конкурс: «Міс математики та містер математик» (Міжшкільне об’єднання вчителів математики)
  6. 6 лютого 2015 р. 9 клас. «Координати і вектори на площині» (патріотичне виховання). Дирекція школи і батьки.
  7. 23 лютого 2015 р. 5 клас. «Додавання і віднімання звичайних дробів. Узагальнюючий урок». Запрошені батьки.

 

Участь  у  конкурсі  «Вчитель  року», номінація  «Математика»

 

2006 р. -  лауреат  районного  етапу  конкурсу «Вчитель  року»

2016 р. – переможець районного  етапу  конкурсу «Вчитель  року»

 

Мої  учні – активні  учасники  математичного  конкурсу  «Кенгуру»

  

2011 р. - Шевчук  Віталій – переможець  ІІ  етапу  Всеукраїнської  олімпіади з математики.

 

2010-2015н.р. - Проведення  засідань  міжшкільного  методичного  об’єднання  вчителів  математики.

  

2014-2015 н.р. - Учні  працюють на платформі  інтерактивного  навчання  «Ранок»


 

Друковані матеріали

  • «Математичний турнір  юних  математиків», стаття була надрукована у липні 2009 р. у журналі  «Педагогічний пошук»»;
  • «Координати  і  вектори  на  площині» (патріотичне  виховання), розробка уроку буде  надрукована  у  журналі  «Відкритий  урок: розробки, технології, досвід»  у  січні – березні  2016 р.

 

Мої розробки

 

  • Розробка уроків з теми «Комбінації  геометричних  тіл»;
  • Методичні рекомендації «Математичний турнір юних математиків»;
  • Розробка уроків з тем «Елементи комбінаторики.  Початки теорії  ймовірностей»  із  навчальною  програмою;
  • Методичні рекомендації до теми «Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Наступність у викладанні математики».