Вебінар "ЯКлас — ефективний допоміжний інструмент для шкільної освіти"

https://youtu.be/Uv44K_8Wjrs

https://youtu.be/2BS8xetoksY

Доброго дня, вітаю вас на вебінарі за темою «ЯКлас — ефективний допоміжний інструмент для шкільної освіти».

Хочу представитись – я, Васюренко Ольга Мирославівна, вчитель ЗОШ І-ІІІ ст.. с. Борочиче.

Хто був присутній на осінній сесії вебінарів мали можливість ознайомитися із сайтом «ЯКлас».

Я сьогодні розповім:

-         як переглядати роботи учнів на цьому сайті,

-         переваги роботи із цим сайтом,

-         та яких ми досягли успіхів.

Поставте «+» хто був на попередньому вебінарі. Поставте «*» хто користується цією програмою

На панелі управління розміщена вкладка «Предмети». Перейшовши до якої учні можуть вибрати предмет, тему. Почитати теоретичний матеріал, чи виконати тестове завдання. А ми як вчителі – заходимо у вкаладку «Результати учнів» і переглядаємо їх.

Великим плюсом цієї програми є послуга «Я+», яка дає можливість учневі бачити правильні кроки розв’язування і цим самим швидше навчатися. Це не означає, що учень побачить правильну відповідь, вставить її і йому за це нарахують бали. Коли учень розв’яже завдання – йому знизу покажуть як це потрібно робити. У випадку неправильної відповіді бали не зараховуються і учень має можливість виконати аналогічне завдання ще раз, але з іншими числами. У випадку правильної відповіді бали зараховуються. Цим самим учень навчається на своїх помилках.

У нашій школі проведено інтернет і своїми силами ми провели WiFi по школі і учні мають можливість розв’язувати тести із різних засобів: телефон, планшет, ноутбук, а у вільний час ідуть в комп’ютерний кабінет.

Наш учитель інформатики, Круль П,О., застосовує цю програму на уроці. Діти виконують тести із запропонованих завдань, а також він створює свої завдання.     

Вчитель англійської мови, Смаль Л.Я. також працює на уроці використовуючи тести. Особливо їй подобаються вправи на аудіювання.

Я зпрактикувала давати завдання учням на тривалий час. Тобто я даю завдання у середу або четвер на тиждень часу. Вибираю такі завдання які ми виконували на уроці. Даю учням можливість виконати ці завдання не за один раз, а за три. В такому разі учні можуть перепитати мене, що їм треба пояснити. Я сама можу проглянути завдання які потребують уваги.

Давайте переглянемо ці роботи:

Як бачите не всі учні виконують. Я ставлю оцінку за бажанням.

 

Наші досягнення:

Учнів настільки зацікавила ця програма, що вони впершу чергу виконували завдання із «Перевірочних робіт», а потім грали «танчики» - як вони говорять. Учні змагалися між собою. Вони змагалися між класами. Який клас набере більше балів. А коли ми набрали по школі 3000 балів, то нашим завданням стало зайняти третє місце. Діти бігли до ком’ютерного класу у будь-яку вільну хвилину, виконували самостійно тести, щоб тільки набрати бали. Хіба це не піднімає інтерес до навчання? А нам як учителям за їхні старання не варто поставити оцінку? Не видуману, а ту яку учень заробив? Не списав, бо коли він заходить, то він забуває за все. Сидить і хоче його зробити. У мене в школі учень який учився на «6» піднявся до «9». В учнів виникли питання. Ще одна учениця, яка взагалі навчалася на «3» - «4» вже досягає «7». Хіба ж це не показник навчання. Головне, щоб діти хотіли там виконувати вправи, а щоб вони хотіли виконувати вправи треба їх заохочувати – ставити оцінки, хвалити, ставити перед ними завдання.

Коли ми досягли третього місця, а ми його досягли за тиждень чи два, а це було 11000 балів, що здавалося недосяжним, то вже друге і перше місце нам подолати було не важко. Я приходила додому із школи, а там уже 1500 балів є.

Тепер завданням у нас стоїть втримати перше місце.

 

Тож давайте підсумуємо, що дає нам ця програма:

 

 

 Дякую всім хто долучився до вебінару.

Трансляцію закінчено