Алгебра 8 клас

Надіслав: olga , дата: нд, 09/03/2023 - 09:26

8 клас. Алгебра

70 год. (2 год. на тиждень)

І семестр – 32 год.,

ІІ семестр – 38 год.

8 клас. Алгебра.  О.Істер. Алгебра. Підручник для 8 класу закладів загальної середньої освіти. К.: «Генеза», 2021.

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика 5-9 класи» (колектив авторів). Сайт МОН. Наказ МОН від 07.06.2017 № 804.

 

І семестр

Дата

проведення

Зміст навчального матеріалу

Зауваження

Повторення

1.

05.09

Формули скороченого множення

 

2.

06.09

Функції. Лінійна функція

 

3.

12.09

Розв’язування систем лінійних рівнянь

 

4.

13.09

Розв’язування задач на складання систем лінійних рівнянь

 

5.

19.09

Діагностична контрольна робота

 

І. Раціональні вирази

Алгебраїчні дроби. Додавання і віднімання

 алгебраїчних дробів

Учень/учениця:

наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу; степеня із цілим показником;

розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази;

пояснює:

·   як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника;

·   що таке стандартний вигляд числа;

формулює:

·   основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником;

·   правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня;

·   умову рівності дробу нулю;

·   означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником;

описує властивості функції y=kx  за її графіком;

розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції  y=kx

6.

20.09

Поняття раціонального виразу. Тотожності

 

7.

26.09

Основна властивість дробу. Скорочення дробів

 

8.

27.09

Розв’язування вправ

 

9.

03.10

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

 

10.

04.10

Розв’язування вправ

 

11.

10.10

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

 

12.

11.10

Розв’язування вправ.

 

13.

17.10

Самостійна робота

 

14.

18.10

Розв’язування вправ.

 

15.

24.10

Контрольна робота

 

Множення та ділення алгебраїчних дробів.

Тотожні перетворення раціональних виразів

16.

25.10

 Множення дробів

 

17.

07.11

Піднесення дробу до степеня

 

18.

08.11

Розв’язування вправ

 

19.

14.11

Ділення дробів

 

20.

15.11

Розв’язування вправ

 

21.

21.11

Самостійна робота

 

22.

22.11

Тотожні перетворення раціональних виразів

 

23.

28.11

Тотожні перетворення раціональних виразів

 

24.

29.11

Раціональні рівняння

 

25.

05.12

Розв’язування вправ

 

26.

06.12

 Самостійна робота

 

27.

12.12

Розв’язування вправ

 

28.

13.12

Контрольна робота

 

Степінь з цілим показником.

Стандартний вигляд числа

29.

19.12

Степінь із цілим від’ємним показником

 

30.

20.12

Властивості степеня із цілим показником

 

31.

26.12

Стандартний вигляд числа

 

32.

27.12

Розв’язування вправ

 

ІІ семестр

33.

16.01

Функція , її графік і властивості

 

34.

17.01

Функція , її графік і властивості

 

35.

23.01

Розв’язування вправ

 

36.

24.01

 Самостійна робота.

 

37.

30.01

Контрольна робота

 

ІІ. Квадратні корені. Дійсні числа

Квадратні корені

Учень/учениця:

наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел;

пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число;

формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня;

характеризує: властивості функцій   y=x2y=x ,  за їх графіками;

розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій y=x2y=x ;

38.

31.01

Функція  та її графік

 

39.

06.02

Квадратні корені. Арифметичний квадратний корінь. Тотожність

 

40.

07.02

Рівняння

 

41.

13.02

Ірраціональні та дійсні числа

 

42.

14.02

Властивості арифметичного кореня. Тотожність

 

43.

20.02

Контрольна робота

 

44.

21.02

Перетворення виразів, що містять квадратні корені

 

45.

27.02

Винесення множника за знак кореня. Внесення множника під знак кореня.

 

46.

28.02

Звільнення від ірраціональності в знаменнику або чисельнику дробу

 

47.

05.03

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

 

48.

06.03

Функція

 

49.

12.03

Розв’язування вправ.

 

50.

13.03

Контрольна робота

 

ІІІ. Квадратні рівняння

Квадратні рівняння.

Формула коренів квадратного рівняння

Учень/учениця:

наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів;

формулює:

·  означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння;

·   теорему Вієта;

записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники;

складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач

51.

19.03

Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння

 

52.

20.03

Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння

 

53.

02.04

Формула коренів квадратного рівняння

 

54.

03.04

Розв’язування вправ

 

55.

09.04

Самостійна робота

 

56.

10.04

Теорема Вієта

 

57.

16.04

Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

58.

17.04

Розв’язування вправ

 

59.

23.04

Контрольна робота

 

Розв’язування раціональних рівнянь, що зводяться

до квадратних, і застосування їх при розв’язуванні задач

60.

24.04

Квадратний тричлен, його корені

 

61.

30.04

Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники

 

62.

01.05

Розв’язування квадратних рівнянь, що зводяться до квадратних.

 

63.

07.05

Біквадратні рівняння, рівняння, що зводяться за допомогою заміни змінної.

 

64.

08.05

Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

65.

14.05

Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних

 

66.

15.05

Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних

 

67.

21.05

Розв’язування вправ

 

68.

22.05

Контрольна робота

 

69.

28.05

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ

 

70.

29.05

Підсумкове повторення та оцінювання за рік.

 

 

Коментувати