8 клас. Алгебра
70 год. (2 год. на тиждень)
І семестр – 32 год.,
ІІ семестр – 38 год.
8 клас. Алгебра. О.Істер. Алгебра. Підручник для 8 класу закладів загальної середньої освіти. К.: «Генеза», 2021.
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика 5-9 класи» (колектив авторів). Сайт МОН. Наказ МОН від 07.06.2017 № 804.
І семестр
№ |
Дата проведення |
Зміст навчального матеріалу |
Зауваження |
Повторення |
|||
1. |
05.09 |
Формули скороченого множення |
|
2. |
06.09 |
Функції. Лінійна функція |
|
3. |
12.09 |
Розв’язування систем лінійних рівнянь |
|
4. |
13.09 |
Розв’язування задач на складання систем лінійних рівнянь |
|
5. |
19.09 |
Діагностична контрольна робота |
|
І. Раціональні вирази |
|||
Алгебраїчні дроби. Додавання і віднімання алгебраїчних дробів |
|||
Учень/учениця: наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу; степеня із цілим показником; розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази; пояснює: · як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника; · що таке стандартний вигляд числа; формулює: · основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником; · правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня; · умову рівності дробу нулю; · означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником; описує властивості функції розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції |
|||
6. |
20.09 |
Поняття раціонального виразу. Тотожності |
|
7. |
26.09 |
Основна властивість дробу. Скорочення дробів |
|
8. |
27.09 |
Розв’язування вправ |
|
9. |
03.10 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
10. |
04.10 |
Розв’язування вправ |
|
11. |
10.10 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
12. |
11.10 |
Розв’язування вправ. |
|
13. |
17.10 |
Самостійна робота |
|
14. |
18.10 |
Розв’язування вправ. |
|
15. |
24.10 |
Контрольна робота |
|
Множення та ділення алгебраїчних дробів. Тотожні перетворення раціональних виразів |
|||
16. |
25.10 |
Множення дробів |
|
17. |
07.11 |
Піднесення дробу до степеня |
|
18. |
08.11 |
Розв’язування вправ |
|
19. |
14.11 |
Ділення дробів |
|
20. |
15.11 |
Розв’язування вправ |
|
21. |
21.11 |
Самостійна робота |
|
22. |
22.11 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
23. |
28.11 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
24. |
29.11 |
Раціональні рівняння |
|
25. |
05.12 |
Розв’язування вправ |
|
26. |
06.12 |
Самостійна робота |
|
27. |
12.12 |
Розв’язування вправ |
|
28. |
13.12 |
Контрольна робота |
|
Степінь з цілим показником. Стандартний вигляд числа |
|||
29. |
19.12 |
Степінь із цілим від’ємним показником |
|
30. |
20.12 |
Властивості степеня із цілим показником |
|
31. |
26.12 |
Стандартний вигляд числа |
|
32. |
27.12 |
Розв’язування вправ |
|
ІІ семестр |
|||
33. |
16.01 |
Функція , її графік і властивості |
|
34. |
17.01 |
Функція , її графік і властивості |
|
35. |
23.01 |
Розв’язування вправ |
|
36. |
24.01 |
Самостійна робота. |
|
37. |
30.01 |
Контрольна робота |
|
ІІ. Квадратні корені. Дійсні числа |
|||
Квадратні корені |
|||
Учень/учениця: наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел; пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число; формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризує: властивості функцій розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій |
|||
38. |
31.01 |
Функція та її графік |
|
39. |
06.02 |
Квадратні корені. Арифметичний квадратний корінь. Тотожність |
|
40. |
07.02 |
Рівняння |
|
41. |
13.02 |
Ірраціональні та дійсні числа |
|
42. |
14.02 |
Властивості арифметичного кореня. Тотожність |
|
43. |
20.02 |
Контрольна робота |
|
44. |
21.02 |
Перетворення виразів, що містять квадратні корені |
|
45. |
27.02 |
Винесення множника за знак кореня. Внесення множника під знак кореня. |
|
46. |
28.02 |
Звільнення від ірраціональності в знаменнику або чисельнику дробу |
|
47. |
05.03 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
48. |
06.03 |
Функція |
|
49. |
12.03 |
Розв’язування вправ. |
|
50. |
13.03 |
Контрольна робота |
|
ІІІ. Квадратні рівняння |
|||
Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння |
|||
Учень/учениця: наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів; формулює: · означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння; · теорему Вієта; записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач |
|||
51. |
19.03 |
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння |
|
52. |
20.03 |
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння |
|
53. |
02.04 |
Формула коренів квадратного рівняння |
|
54. |
03.04 |
Розв’язування вправ |
|
55. |
09.04 |
Самостійна робота |
|
56. |
10.04 |
Теорема Вієта |
|
57. |
16.04 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
58. |
17.04 |
Розв’язування вправ |
|
59. |
23.04 |
Контрольна робота |
|
Розв’язування раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних, і застосування їх при розв’язуванні задач |
|||
60. |
24.04 |
Квадратний тричлен, його корені |
|
61. |
30.04 |
Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники |
|
62. |
01.05 |
Розв’язування квадратних рівнянь, що зводяться до квадратних. |
|
63. |
07.05 |
Біквадратні рівняння, рівняння, що зводяться за допомогою заміни змінної. |
|
64. |
08.05 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
65. |
14.05 |
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних |
|
66. |
15.05 |
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних |
|
67. |
21.05 |
Розв’язування вправ |
|
68. |
22.05 |
Контрольна робота |
|
69. |
28.05 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
|
70. |
29.05 |
Підсумкове повторення та оцінювання за рік. |
|